هانیه جونهانیه جون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

هانیه کوچولو عشق مامان و بابا

بهترین اهنگ زندگی من

1393/3/2 9:47
نویسنده : مامان نی نی
191 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین اهنگ زندگی من تپش قلب توست وقشنگ ترین روزم روز شکفتنت کوچولوی عزیزم من از الان تا تقریبا 8 ماه دیگه بی صبرانه منتظرتم الان  که این وبلاگ رو مینویسم 37روزته ببخشید عزیزم میخواستم زودتر از اینا برات وبلاگ بسازم ولی یه خورده گرفتار دکتر و این جور چیزا شدم اخه دکترا بهم گفتن که کیست دارم یه کیست 10 سانتی ولی این هفته که سونو دادم گفتن که 5 سانت شده خیلی خوشحال شدم وخدا رو شکر میکنم وقتی  که فهمیدم کیست دارم .خیلی گریه کردم چون میترسیدم از تو رو از دست بدمcrying and sniffling emoticon .                                                                                                                                                                                                                                                          میدونی عزیزم گاهی اشک از لبخند با ارزش تره چون لبخند رو به کسی میتونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برا کسی میریزی که نمیخوای از دستش بدی.  و این رو بدون که چه پسر باشی وچه دختر من وبابا جون عاشقتیم ولی فعلا اسم وبلاگت رو ضحی گزاشتیم. تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (1)

نظرات (0)